sâmbătă, 4 februarie 2017

Protest la prostesc


Si eu protestez, nu stiu de ce dar....
Sa cada, sa faca, sa se abroge, sa se anuleze, sa se schimbe, nu conteaza ce, dar sa se schimbe ceva. Daca majoritatea vrea.... eu de ce n-as vrea? am si eu dreptul sa                                                           cer ceva, NU ?????
Ei bine, glumeam, eu nu cer nimic, doar sunt intrigat de faptul ca, in timp ce ei manipuleaza sute de mii de oameni in strada, niste baieti destepti trec cu drujbele lor taioase prin padurile tarii. Sunt intrigat ca in hipermacheturile nemtesti si frantuzesti din Romania, gasesti rosii turcesti, mere poloneze, morcovi olandezi, ceapa egipteana si alte jeguri care sunt interzise pentru comercializare in tarile lor, in timp ce produsele autohtone, naturale, sanatoase, gustoase si frumoase, produsele ROMANESTI, dispar de pe refturi. Sunt intrigat ca bogatiile tarii, sunt acum in mana partenerilor nostri europeni, ca apa, cea mai importanta resursa a vietii, curge infecta si plina de rugina de la robinetul frantuzesc numit APA NOVA.   
Ma intriga ca vad la televizor reclame idioate cu mancare, medicamente, farmacii de suflet, farmacii de inimi....parca am fi o tara bolnava, o tara plina de handicapati. Ma intriga sa vad cum oameni cu notorietate, pentru cativa arginti jigariti, fac reclame odioase aruncand praf toxic in ochii societatii. Dar cel mai mult ma intriga faptul ca tu, daa TU...la tine ma refer, protestatarule, te lasi manipulat de lucruri ieftine de genul joscutarescu-suscutarescu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu