sâmbătă, 11 februarie 2017

Sclavia medicamentelor

Instictul de a butona telecoanda televizorului a devenit parte din rutina noastra zilnica. Printre emisiuni si filme, reclamele curg si ele valuri-valuri. Din curiozitate am vrut sa aflu care este genul de reclame care domina spatiul publicitar. In aceasta dimineata am deschis televizorul iar reclamele au inceput sa curga. In primul calup publicitar am numarat asa. Doua reclame cu medicamente, o reclama cu mancare, alte doua cu medicamente, una cu produse de igiena pentru WC apoi inca doua cu medicame. Dupa alte cinci minute alt calup de publicitate. Doua reclame cu medicamente, o reclama cu mancare, una cu produse de igiena personala, trei cu medicamente, una cu bauturi racoritoare si inca una cu medicamente
Inspirat de masajele din reclame, incerc sa creionez profilul consumatorului roman de publicitate.
Ce a iesit? Veti vedea imediat.
Dupa ce ai mancat un Fast Food delicios si ai baut o Cola rece ca gheata, brusc, te-ai ales cu o durere in gat, iei un Strepsils Intensiv si iti treace.Apar si arsurile din capul pieptului, esti linistit caci  exista Gaviscon Mentol. 
Simti o durere in partea dreapta a abdomenului, o fi bila? ficatul? iei un  Fiobilin, un Anghirol si un Hepatoprotect pentru refacerea celulelor ficatului. Acum incep si problemele de tranzitul intestinal. E clar, te-ai stricat la burta, ia un Dulcolax si mergi la toaleta. Dar stai, ai curatat wc-ul cu Domestos? doar e plin cu bacterii hidoase pregatite sa-ti atace funduletul cu pielea fina ca de bebelus  spalat cu Jhonson Baby. Ai grija cum te asezi pe scaunul de la wc, posibil sa ai fisuri anale, asa ca ia HemoroEasy. Acum aseaza-te. Incet, incet, caci daca nu ai luat Devaricid ar putea sa-ti explodeze varicele.  Ai terminat? fugi repede la dulapiorul cu medicamente, ai uitat sa-ti iei doza zilnica de Aspenter.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu