duminică, 8 ianuarie 2017

Apa, comoara vietii tale.

Salut,

ma gandeam cu ce sa-mi incep postarile pe acest blog, iubire, bani, lucruri amuzante,arta...., sa te intreb pe tine ce ai vrea sa citesti nu am cum, asa ca m-am gandit la un subiect care te tine in viata pe tine, pe mine, oameii de langa noi, cei de departe, lucrurile care ne inconjoara si care ne sustin exitenta, care au legatura directa sau indirecta cu APA.
Totusi.... am sa ma rezum doar la apa pe care o consumam noi in mod regulat,apa pe care o bem. 
Nu fac recomandari si nu ofer explicatii stiintifice deoarece nu sunt in masura sa o fac. 
 Setea este poate cea mai fireasca reactie a organismului uman, se manifeta involuntar, te indrepti catre o sursa de apa, iti umpli paharul, il bei si fara sa-ti dai seama de importanta actiunii care tocmai s-a consumat iti vezi linistit de treburile curente ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Gestul pare banal, apa isi urmeaza cursul firesc independent de vointa noastra, combina, dreneaza, asimileaza, elimina, curata, neutralizeaza........, cine stie cate mii sau milioane de reactii produce organismului nostru ? Intr-un final, apa se autoelimina din corpul uman  luand cu ea o parte  importanta din rezidurile produse de organism, asemenea unui rau cu apa curgatoare care aduna deseurile intalnite pe cursul sau. E ca un dus interior, fara sapun si fara burete de spalat.
Totusi...s-a intrebat cineva cum poate face apa atatea lucruri ? cum isi urmeaza cursul ? de ce interactioneaza atat de eficient si benefic cu corpul uman ? are apa inteligenta propie? are interesul de a ne mentine in echilibru? are vointa? este apa salvatorul nostru ?
Cu ceva vreme in urma un cumnat imi spunea ca vorbeste cu apa, inainte de a o bea ii spune cat e de buna, cat e de frumoasa..... M-am intrebat atunci daca omul are toate tiglele pe casa, poate le avea si nu le vedeam eu.
Oricare ar fi concluzia acestui scurt articol, nu strica sa va informati despre acest subiect caci, apa este cea mai importanta sursa a vietii .

APA ESTE VIATA!

https://1cartepesaptamana.ro/apa/Apa este viata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu